νέοι επιβάτες στο τελευταίο βαγόνι: Nίκη Kωνσταντοπούλου





























Άλογο κούρσας

Είμαι πάλι στο σημείο εκκίνησης
περιμένοντας το πυρ για να χυθώ
σαν άλογο κούρσας
πίσω από σένα να τρέξω

Είμαι πάλι στο σημείο μηδέν
μετρώ τα δρομολόγιά μου
τα χιλιόμετρα που φόρεσα
στα κουρασμένα μου πόδια

Σαν θεατής ψυχρός
περιμένοντας τη νίκη σίγουρος
κοιτούσες από μακριά
τη λεπτή μου φιγούρα

Με σένα έμαθα να δρασκελίζω
χαράδρες, ρήγματα και γκρεμούς
Εσύ ακίνητος τραβούσες φωτογραφίες
και πόνταρες στοιχήματα.

(από τη συλλογή, Εγώ, απέναντι, εκδ. Βακχικόν)



______________________________________


Η Νίκη Κωνσταντοπούλου γεννήθηκε στην Πάτρα το 1981. Έχει εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές: 
«Απόψε νιώθω μια ντροπή», (εκδ. Περί τεχνών, 2014, Πάτρα), «Εγώ, απέναντι», (εκδ. Βακχικόν, 2017, Αθήνα).
Ποιήματά της έχουν μελοποιηθεί και έχει γράψει κείμενα για μουσικές παραστάσεις. 




Το Τρένο της ποίησης σφυρίζει: Μια καθαρή και δυνατή φωνή αρθρώνεται 
στην ποίηση της Νίκης Κωνσταντοπούλου, όπως μια καθαρή και δυνατή υπόσχεση 
για τα ποιητικά μελλούμενα.

 

Σχόλια